spruyt &Ko
opdrachtgever spruyt &Ko winkel in Utrecht
wat visuele identiteit, tone of voice, social, buitenreclame
wanneer 2019
In de Utrechtse dames kledingwinkel spruyt &Ko vind je Kathelijne. Naast het runnen van haar winkel, geeft Kathelijne gratis kleding- en stijladvies. Ze vroeg ons meer eenheid te creëren in haar online en offline communicatie en een herkenbare stijl te ontwikkelen.
De visuele identiteit van een eenmanszaak moet goed aansluiten bij de eigenaar. Het beeld van de persoon moet kloppen met het grafische plaatje. We deden een restyle van haar logo en legde de basis voor de tekstuele uitingen & tone-of-voice. Ken je Kathelijne? Dan zie je meteen waar de kaart ‘Hey lady.’ vandaan komt.
![Ansichtkaart ontwerp voor spruyt &Ko, visuele identiteit door Studio Maanzaad Ansichtkaart ontwerp voor spruyt &Ko, visuele identiteit door Studio Maanzaad](https://www.studiokustwacht.nl/files/site/5660.jpg)
![spruyt &Ko, kleding en stijladvies. Visuele identiteit en logo ontwerp door Studio Maanzaad spruyt &Ko, kleding en stijladvies. Visuele identiteit en logo ontwerp door Studio Maanzaad](https://www.studiokustwacht.nl/files/site/5661.jpg)
![spruyt &Ko visuele identiteit, ansichtkaarten en visitekaartjes met quotes, ontwerp door studio maanzaad spruyt &Ko visuele identiteit, ansichtkaarten en visitekaartjes met quotes, ontwerp door studio maanzaad](https://www.studiokustwacht.nl/files/site/5662.jpg)